Mohsen Adel - Farar

آلبوم جدید . با سبکی متفاوت و  بسیار زیبا فرار با صدای محسن عادل با سه کیفیت + RingTone موبایل از آهنگ های آلبوم

(تنظیم : محسن عادل/ این آلبوم یکی از متفاوت ترین آلبوم های سال 87 می باشد/ پیشنهاد میکنم دانلود کنید / به زودی مصاحبه محسن عادل با مجله اتفاق نو در مورد این آلبوم . . .)

l بهمراه دانلود آلبوم در یک فایل زیپ به صورت l Mp3,Ogg 

 

آلبوم جدید . با سبکی متفاوت و  بسیار زیبا فرار با صدای محسن عادل با سه کیفیت + RingTone موبایل از آهنگ های آلبوم

(تنظیم : محسن عادل/ این آلبوم یکی از متفاوت ترین آلبوم های سال 87 می باشد/ پیشنهاد میکنم دانلود کنید / به زودی مصاحبه محسن عادل با مجله اتفاق نو در مورد این آلبوم . . .)

l بهمراه دانلود آلبوم در یک فایل زیپ به صورت l Mp3,Ogg 

 

 

 

 

MP3 192

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ لینک مستقیم

فرار

دلم

ساده

Duu

خجالتی

از عاشقی سیرم

دروغه

حرف حساب

 بیدارم 

MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ لینک مستقیم

فرار

دلم

ساده

Duu

خجالتی

از عاشقی سیرم

دروغه

حرف حساب

بیدارم 

Ogg 56
 

فرار

دلم

ساده

Duu

خجالتی

از عاشقی سیرم

دروغه

حرف حساب

بیدارم 

RingTone 

MP3 192

دانلود کل در یک فایل زیپ

Track 01

Track 02

Track 03

Track 04

Track 05

Track 06

Track 07 

MP3 128

دانلود کل در یک فایل زیپ

Track 01

Track 02

Track 03

Track 04

Track 05

Track 06

Track 07 

Ogg 56

دانلود کل در یک فایل زیپ

Track 01

Track 02

Track 03

Track 04

Track 05

Track 06

Track 07

--------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد